Ris og ros. Vi vil gerne høre fra dig.

Vi gør vores bedste for at levere høj kvalitet og sørge for, at vi kører til tiden. Men hvis vi har været forsinkede eller slet ikke er kommet, vil vi rigtig gerne høre om det

Det gælder også, hvis der har været noget, som ikke har fungeret - enten på stationen, busterminalen, ved stoppestedet eller hvis køretøjet eller vores medarbejderes service ikke har levet op til dine forventninger.

Og selvfølgelig vil vi også meget gerne høre fra dig, hvis du har ros eller gode forslag til, hvordan vi kan gøre din rejse endnu bedre.

.

Bus og tog

Har du haft en oplevelse, som du gerne vil dele med os? Eller har du et spørgsmål eller en god ide?

Skriv til os

Flextrafik

Har du haft en oplevelse, som du gerne vil dele med os? Eller har du et spørgsmål eller en god ide?

Skriv til os

Hvis vi ikke kører som lovet

Ansøg om rejsegaranti

Du kan benytte dig af vores rejsegaranti, hvis bussen, toget eller flexvognen er mere end 20 minutter forsinket, eller hvis du misser et skifte pga. forsinkelse og bliver mere end 20 minutter forsinket til dit rejsemål.

Rejsegarantien betyder, at vi dækker udgifterne til en taxi eller giver kompensation for udgifter til kørsel i privat bil.

Hvis det er toget, den er gal med, kan du også få hele eller dele af billetprisen tilbage.

Læs mere om rejsegaranti